• sözlük yazarlarının itirafları

    .
    bir arkadasim fena geyik dönüyo gel kanka dediği telegram grubunda kendimi jinekolog tanıttım. insanlar baya jinekolog olduğuma inandı. 3 tane hastam var şuan.
    5 -1 ... ceviz agacinin budagi
  • kadın hamile kalınca erkeğe yapılan ayrımcılık

    .
    ADAM HAKLI. ARKADAŞLAR ORTAMINDA ERKEKLER BiRBiRLERiNE YAPMALI. ZATEN ERKEKLER BÖYLE iBNESEL ŞEYLERi SEVERLER. ORTAOKULDA DA BAĞIRTTIRMIYORLARMIYDI?
    5 -1 ... bik bik
  • sonsuza kadar senin yüzüne bakmak istiyorum

    .
    dedi ve yoldan geçen kadının götünü kesti.
    5 ... bik bik
  • sözlüğe girerken göte tabldot bağlamak

    .
    Siz yine de pek güvenmeyin...

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2148313/+
    3 ... ruzan
  • kocanızın 500bin tl borcu takıp rusla kaçması

    .
    Sonunda evleniyorum diye seviniyorsunuz. Evi altus marka ile eşyalarla donatıyorsunuz. 3 çocuk yapıyorsunuz. Sanıyorsunuzki her şey bitti hayatınız düzene girdi. Neyse bir gün uyanıyorunusuz işe gideceksiniz veletler ağlıyor falan ev işleri zaten tabiki sizin üstünüze kocanız evde yok. Sizin üstünüze 500bin tl kredi çekip kocanın hesabına parayı yaptırdığınız aklınıza geliyor. Kocanızın notunuzu okuyorsunuz size tabiki eril diliyle küfürler etmiş aşağlamış rus kız sevgilisini falan övmüş neyse. 4bin TL kazanıyorsunuz elektrik kira su bir de üstüne bu maymundan peydahlağınız 3 çocuk. Eee napcaksınız. O yüzden evlenmeyin kızlar bunlarla. Benden size bir nasihat.
    8 -2 ... oksijensizsu
  • rumeli71

    .
    At donuza rahatla. Ne şeytanı gör,ne eüzü çek.
    5 -3 ... varank reis
  • evinin beyi cocuklarinin anasi

    .
    beni çok sever, bi över bi gömer. burdan bile anlayabilirsiniz nasıl adaletli olduğunu.

    hz ömer mübarek.
    1 -4 ... serefsizimbenmaklimagelmisti
  • evinin beyi cocuklarinin anasi

    .
    üçüncü kez baba olduğu haberi sitayişle karşıladım.

    Aramıza hoş gelmiş minik bebek, Allаh nаzаrlаrdаn sаklаsın. Ailesine, milletine, insаnlığа hаyırlı bir evlаt olmаsı temennisiyle..
    5 -1 ... judas
  • görevim kürt nüfusunu arttırmaktır

    .
    Eşeğe sarılın eşeğe.
    1 ... yok herif
  • Takip Edilenler
    evinin beyi cocuklarinin anasi kimseyi takip etmiyor.